French Therapeutic Education Programme ...
Document type :
Article dans une revue scientifique
Permalink :
Title :
French Therapeutic Education Programme Aimed at Improving the Quality of Life of Laryngectomised Patients and their Close Relations: the Three Stages (Observational and Interventional Randomised) of the Study “PETAL”
Author(s) :
Heutte, Natacha [Auteur]
Abouzayd, Moumainn [Auteur]
Plisson, Laetitia [Auteur]
Trocmé, Mélanie [Auteur]
Seillier, Mélanie [Auteur]
Christophe, Véronique [Auteur]
Guittet, Lydia [Auteur]
Grandazzi, Guillaume [Auteur]
Babin, Emmanuel [Auteur]
Abouzayd, Moumainn [Auteur]
Plisson, Laetitia [Auteur]
Trocmé, Mélanie [Auteur]
Seillier, Mélanie [Auteur]
Christophe, Véronique [Auteur]
Guittet, Lydia [Auteur]
Grandazzi, Guillaume [Auteur]
Babin, Emmanuel [Auteur]
Journal title :
Journal of Cancer Education
Abbreviated title :
J Canc Educ
Volume number :
34
Pages :
823-830
Publisher :
Springer Science and Business Media LLC
Publication date :
2018-06-20
HAL domain(s) :
Sciences cognitives
Language :
Anglais
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Administrative institution(s) :
Université de Lille
CNRS
CHU Lille
CNRS
CHU Lille
Research team(s) :
Équipe Dynamique Émotionnelle et Pathologies (DEEP)
Submission date :
2024-01-12T15:05:37Z