Inversion based Control of Series-Parallel ...
Type de document :
Communication dans un congrès avec actes
URL permanente :
Titre :
Inversion based Control of Series-Parallel HEV for Municipal Trucks
Auteur(s) :
SYED, S [Auteur]
Laboratoire d’Électrotechnique et d’Électronique de Puissance - ULR 2697 [L2EP]
Lhomme, Walter [Auteur]
Laboratoire d’Électrotechnique et d’Électronique de Puissance - ULR 2697 [L2EP]
Bouscayrol, Alain [Auteur]
Laboratoire d'Électrotechnique et d'Électronique de Puissance (L2EP) - ULR 2697
Vulturescu, Bogdan [Auteur]
Laboratoire des Technologies Nouvelles [IFSTTAR/LTN]
BUTTERBACH, S [Auteur]
Laboratoire des Technologies Nouvelles [IFSTTAR/LTN]
PAPE, O [Auteur]
NEXTER Systems
PETITDIDIER, B [Auteur]
NEXTER Systems
Laboratoire d’Électrotechnique et d’Électronique de Puissance - ULR 2697 [L2EP]
Lhomme, Walter [Auteur]
Laboratoire d’Électrotechnique et d’Électronique de Puissance - ULR 2697 [L2EP]
Bouscayrol, Alain [Auteur]
Laboratoire d'Électrotechnique et d'Électronique de Puissance (L2EP) - ULR 2697
Vulturescu, Bogdan [Auteur]
Laboratoire des Technologies Nouvelles [IFSTTAR/LTN]
BUTTERBACH, S [Auteur]
Laboratoire des Technologies Nouvelles [IFSTTAR/LTN]
PAPE, O [Auteur]
NEXTER Systems
PETITDIDIER, B [Auteur]
NEXTER Systems
Titre de la manifestation scientifique :
Vehicle Power and Propulsion Conference (VPPC 2011)
Ville :
Chicago
Pays :
Etats-Unis d'Amérique
Date de début de la manifestation scientifique :
2011-09-06
Titre de l’ouvrage :
Vehicle Power and Propulsion Conference (VPPC 2011)
Date de publication :
2011-01-01
Mot(s)-clé(s) :
VEHICULE ELECTRIQUE
SIMULATION
VEHICULE HYBRIDE
ZONE URBAINE
SIMULATION
VEHICULE HYBRIDE
ZONE URBAINE
Discipline(s) HAL :
Sciences de l'ingénieur [physics]/Energie électrique
Résumé en anglais : [en]
This paper will undertake simulation of series-parallel Hybrid Electric Vehicles (HEVs) with application to municipal truck. The height, weight and power requirement of these types of vehicles makes them increasingly complex ...
Lire la suite >This paper will undertake simulation of series-parallel Hybrid Electric Vehicles (HEVs) with application to municipal truck. The height, weight and power requirement of these types of vehicles makes them increasingly complex and complicated. The first step to understanding the complexity is to use a model for the vehicle. This will then lead to a simulation of an overall system. To accomplish this, the modeling and the control of municipal truck are realized with the assistance of Energetic Macroscopic Representation (EMR) and implemented into MATLAB-Simulink.Lire moins >
Lire la suite >This paper will undertake simulation of series-parallel Hybrid Electric Vehicles (HEVs) with application to municipal truck. The height, weight and power requirement of these types of vehicles makes them increasingly complex and complicated. The first step to understanding the complexity is to use a model for the vehicle. This will then lead to a simulation of an overall system. To accomplish this, the modeling and the control of municipal truck are realized with the assistance of Energetic Macroscopic Representation (EMR) and implemented into MATLAB-Simulink.Lire moins >
Langue :
Anglais
Comité de lecture :
Oui
Audience :
Internationale
Vulgarisation :
Non
Équipe(s) de recherche :
Équipe Commande
Date de dépôt :
2020-05-15T14:48:30Z
2022-03-14T12:58:24Z
2022-03-14T12:58:24Z