• English
    • français
  • Help
  •  | 
  • Contact
  •  | 
  • About
  •  | 
  • Login
  • HAL portal
  •  | 
  • Pages Pro
  • EN
  •  / 
  • FR
Search 
  •   LillOA Home
  • Liste des unités
  • Lille Économie Management (LEM) - UMR 9221
  • Search
  •   LillOA Home
  • Liste des unités
  • Lille Économie Management (LEM) - UMR 9221
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Advanced searchAdvanced search

Advanced search

Use these filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 36

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Divider
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • 36BibTeX
  • 36CSV
  • 36Excel
  • 36RIS
  • Selective Export
  • Select All

  • Comment et dans quelles limites «marketer» la santé? 

    Crié, Dominique; Gallopel-Morvan, Karine
    Décisions Marketing, Association Française du Marketing, 10-2019, 96; 4, 5-14
    Article dans une revue scientifique
  • Les nouvelles aides à la vente et à l'achat : définition, état de l'art et proposition d'une taxinomie 

    Beck, Marie; Crié, Dominique
    Décisions Marketing, Association Française du Marketing, 09-2015, 79, 131--150
    Article dans une revue scientifique
  • Les « moments de vérité» du parcours « patient » dans le choix d’une structure de soins : un comportement de client ? Analogies, mimétismes et différences 

    Crié, Dominique; Raynal, L.
    5ème Journée Internationale du Marketing Santé, Lille, 21-06-2018, 2018
    Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...)
  • Pour une application du pardon aux relations commerciales : une étude exploratoire 

    Crié, Dominique; Morrisson, Olivier
    32eme congrès de l'association française du marketing, Lyon, 18-05-2016
    Communication dans un congrès avec actes
  • Helping consumers to change their financial behaviour: Contributions of a multi-phase change model 

    Salerno, Francis; berriche, amira; Crié, Dominique; et al.
    Recherche et Applications en Marketing (French Edition), SAGE Publications, 09-2015, 30; 3, 61--84
    Article dans une revue scientifique
  • Beauty technology and brand experience dimensions 

    berriche, amira; Crié, Dominique; Villain, D.
    18th International Marketing Trends Conference, Venice, 17-01-2019, Paris-Venice Marketing Trends Association, 01-2019
    Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...)
  • Communicating packaging eco-friendliness 

    Magnier, Lise; Crié, Dominique
    International Journal of Retail and Distribution Management, Emerald, 05-2015, 43; 4/5, 350--366
    Article dans une revue scientifique
  • Online consumer learning as a tool for improving product appropriation 

    Steils, Nadia; Crié, Dominique; Decrop, Alain
    Journal of Retailing and Consumer Services, Elsevier, 06-2018, 46; C, 51-57
    Article dans une revue scientifique
  • Accroître les taux de réponse des sollicitations promotionnelles en vente à distance. Proposition d'une segmentation concomitante des clients et des offres 

    Carpentier, Laurent; Crié, Dominique
    Décisions Marketing, Association Française du Marketing, 09-2015, 79, 75--91
    Article dans une revue scientifique
  • Special Session Contributions to Social Marketing 

    berriche, amira; Crié, Dominique; Martin Salerno, Annabel; et al.
    Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics, Spinger, 30-04-2017
    Partie d'ouvrage
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Browse by

This CollectionDocument typeAdministrative institutionAuthorsProject typeDiscipline

Discover

Full TextRéférence seule (34)Référence avec texte intégral (2)Author
Crié, Dominique (34)
berriche, amira (5)Beck, Marie (4)Martin Salerno, Annabel (4)Carpentier, Laurent (3)... View MoreTypeArticle dans une revue scientifique (18)Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...) (13)Communication dans un congrès avec actes (3)Partie d'ouvrage (3)Publication date2018 (9)2015 (8)2019 (8)2016 (4)2017 (3)Language (ISO)Français (21)Anglais (15)JournalDécisions Marketing (3)Statistique et société (3)Décisions Marketing (2)Gestions hospitalières : la revue du management hospitalier (2)Journal of Consumer Marketing (2)... View More
Université de Lille

Mentions légales
Université de Lille © 2017