• English
    • français
  • Help
  •  | 
  • Contact
  •  | 
  • About
  •  | 
  • Login
  • HAL portal
  •  | 
  • Pages Pro
  • EN
  •  / 
  • FR
Search 
  •   LillOA Home
  • Liste des unités
  • Lille Économie Management (LEM) - UMR 9221
  • Search
  •   LillOA Home
  • Liste des unités
  • Lille Économie Management (LEM) - UMR 9221
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Advanced searchAdvanced search

Advanced search

Use these filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 34

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Divider
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • 34BibTeX
  • 34CSV
  • 34Excel
  • 34RIS
  • Selective Export
  • Select All

  • Comment et dans quelles limites «marketer» la santé? 

    Crié, Dominique; Gallopel-Morvan, Karine
    Décisions Marketing, Association Française du Marketing, 10-2019, 96; 4, 5-14
    Article dans une revue scientifique
  • Accroître les taux de réponse des sollicitations promotionnelles en vente à distance. Proposition d’une segmentation concomitante des clients et des offres 

    Carpentier, Laurent; Crié, Dominique
    Décisions Marketing, Association Française du Marketing, 21-09-2015, 79, 75-91
    Article dans une revue scientifique
  • Les nouvelles aides à la vente et à l’achat : définition, état de l’art et proposition d’une taxinomie 

    Beck, Marie; Crié, Dominique
    Décisions Marketing, Association Française du Marketing, 21-09-2015, 79, 131-150
    Article dans une revue scientifique
  • Pour une application du pardon aux relations commerciales : une étude exploratoire 

    Crié, Dominique; Morrisson, Olivier
    32eme congrès de l'association française du marketing, Lyon, 18-05-2016
    Communication dans un congrès avec actes
  • Le concept de pardon en marketing 

    Morrisson, Olivier; Crié, Dominique
    34eme Congrès international de l'Association Française de Marketing, Strasbourg, 16-05-2018
    Communication dans un congrès avec actes
  • The Importance of Being Earnest in Social MediaJuxtaposing Oscar Wilde’s Script with an Empirical Case Study to Examine Digital Deceit from the Blogger’s Perspective 

    Micheaux, Andrea L.; Crié, Dominique; Martin-Salerno, Annabel; et al.
    Journal of Marketing Trends, International Marketing Trends Conference, 01-2018, 5; 1, 75–93
    Article dans une revue scientifiquefulltext
  • Online consumer learning as a tool for improving product appropriation 

    Steils, Nadia; Crié, Dominique; Decrop, Alain
    Journal of Retailing and Consumer Services, Elsevier, 06-2018
    Article dans une revue scientifique
  • An exploration into consumers’ e-learning strategies 

    Crié, Dominique; Decrop, Alain; Steils, Nadia
    Journal of Consumer Marketing, Emerald, 04-09-2018, 36; 2, 276-287
    Article dans une revue scientifique
  • Coping with online information in new product learning situation 

    Crié, Dominique; Decrop, Alain; Steils, Nadia
    Journal of Consumer Marketing, Emerald, 2019
    Article dans une revue scientifique
  • Special Session Contributions to Social Marketing 

    berriche, amira; Crié, Dominique; Martin-Salerno, Annabel; et al.
    Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics, Spinger, 30-04-2017
    Partie d'ouvrage
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Browse by

This CollectionDocument typeAdministrative institutionAuthorsProject typeDiscipline

Discover

Full TextRéférence seule (33)Référence avec texte intégral (1)Author
Crié, Dominique (22)
Crié, Dominique (12)berriche, amira (5)Beck, Marie (3)Morgenroth, Thomas (3)... View MoreTypeArticle dans une revue scientifique (18)Direction d'ouvrage (12)Communication dans un congrès avec actes (2)Partie d'ouvrage (2)Publication date2018 (9)2015 (8)2019 (8)2016 (4)2017 (3)Language (ISO)Français (19)Anglais (15)JournalDécisions Marketing (5)Gestions hospitalières : la revue du management hospitalier (2)Journal of Consumer Marketing (2)Journal of Retailing and Consumer Services (2)Statistique et société (2)... View More
Université de Lille

Mentions légales
Université de Lille © 2017