Recherche
Résultats 1-10 de 10
-
Accroître les taux de réponse des sollicitations promotionnelles en vente à distance. Proposition d'une segmentation concomitante des clients et des offres
Décisions Marketing, Association Française du Marketing, 09-2015, 79, 75--91Article dans une revue scientifique -
Special Session Contributions to Social Marketing
Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics, Spinger, 30-04-2017Partie d'ouvrage -
An exploration into consumers’ e-learning strategies
Journal of Consumer Marketing, Emerald, 04-09-2018, 36; 2, 276-287Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
Helping consumers to change their financial behaviour: Contributions of a multi-phase change model
Recherche et Applications en Marketing (French Edition), SAGE Publications, 09-2015, 30; 3, 61--84Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
Online consumer learning as a tool for improving product appropriation
Journal of retailing and consumer services, Elsevier, 06-2018, 46; C, 51-57Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
Coping with online information in new product learning situation
Journal of Consumer Marketing, Emerald, 2019Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
I virtually try it … I want it! Virtual Fitting Room: a tool to increase on-line and off-line exploratory behaviour, patronage and purchase intentions
Journal of retailing and consumer services, Elsevier, 10-2016Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
Communicating packaging eco-friendliness
International Journal of Retail and Distribution Management, Emerald, 05-2015, 43; 4/5, 350--366Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
The importance of being Earnest in social media: juxtaposing Oscar Wilde’s script with an empirical case study to examine digital deceit from the blogger’s perspective
Journal of Marketing Trends, International Marketing Trends Conference, 01-2018, 5; 1, 91-108Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
Comment et dans quelles limites «marketer» la santé?
Décisions Marketing, Association Française du Marketing, 10-2019, 96; 4, 5-14Compte-rendu et recension critique d'ouvrage