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  • Showcase—Creating Inclusive Organizations: The Case of CIEE, a Nonprofit Study Abroad and Intercultural Exchange Organization 

    Ramirez-Marin, Jimena
    Shaping Inclusive Workplaces Through Social Dialogue, Springer Publishing, 17-10-2017
    Partie d'ouvrage
  • Financial structure, economic growth and development 

    Allen, Franklin; Gu, Xian; Kowalewski, Oskar
    Handbook of Finance and Development, Edward Elgar Publishing, 09-2017
    Partie d'ouvrage
  • Regression models for spatially distributed autoregressive functional data 

    Ahmed, Mohamed Salem; Broze, Laurence; Dabo-Niang, Sophie; et al.
    Geostatistical Functional Data Analysis : Theory and Methods, Wiley, 2017
    Partie d'ouvrage
  • La difficile légitimation d’une entreprise issue de la recherche 

    François, Valérie; Philippart, Pascal
    L’innovation en eaux troubles. Sciences, techniques, idéologies, Editions du Croquant, 2017
    Partie d'ouvrage
  • Functional Linear Spatial Autoregressive Models 

    Ahmed, Mohamed Salem; Broze, Laurence; Dabo-Niang, Sophie; et al.
    Geostatistical Functional Data Analysis: Theory and Methods, Wiley, 2017
    Partie d'ouvrage
  • Entrepreneur et Droit 

    Philippart, Pascal
    Classiques Garnier, 08-02-2017
    Partie d'ouvrage
  • Country-of-Origin Effects 

    Zeugner-Roth, Katharina Petra
    Cross-Cultural Issues in Consumer Science and International Business, Springer International Publishing, 2017
    Partie d'ouvrage
  • Special Session Contributions to Social Marketing 

    berriche, amira; Crié, Dominique; Martin-Salerno, Annabel; et al.
    Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics, Spinger, 30-04-2017
    Partie d'ouvrage
  • Perceived legitimacy of women entrepreneurs in France: between identity legitimacy and entrepreneurial legitimacy 

    Chasserio, Stephanie; Pailot, Philippe; Poroli, Corinne
    The Routledge Companion to Global Female Entrepreneurship, Routledge, 2017
    Partie d'ouvrage
  • La quête de légitimité morale d’une entreprise issue de la recherche universitaire 

    François, Valérie; Philippart, Pascal
    Innovation en eaux troubles : Sciences technologies idéologies, Editions Le Croquant, 03-2017
    Partie d'ouvrage
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Référence seule (22)
Authorde Bakker, Frank (3)Ahmed, Mohamed Salem (2)Broze, Laurence (2)Dabo-Niang, Sophie (2)de68e212158527bee01c7d5892dac8c74eef0625 (2)... View MoreType
Partie d'ouvrage (22)
Publication date
2017 (22)
Language (ISO)Anglais (14)Français (7)Néerlandais (1)
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