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  • Vos clients sont-ils engagés? Mesure de l'engagement des clients envers les programmes de fidélité 

    Bruneau, Virginie; Zidda, Pietro; Swaen, Valérie
    2016
    Direction d'ouvrage
  • How do consumers react to corporate social responsibility and irresponsibility in the retailing sector ? 

    Demoulin, Nathalie; Pauwels-Delassus, Véronique; Swaen, Valérie
    2016
    Direction d'ouvrage
  • CSR communication and greenwashing: The roles of ethical labels, prior CSR record, and consumers’ dispositional skepticism 

    Du, Shuili; Janssen, Catherine; Swaen, Valérie
    2016
    Direction d'ouvrage
  • Using infomercials to communicate about CSR: A way to enhance credibility ? 

    Janssen, Catherine; Munten, P.; Swaen, Valérie
    2016
    Direction d'ouvrage
  • Enhancing credibility of CSR communication by using infomercials 

    Janssen, Catherine; Munten, P.; Swaen, Valérie
    2016
    Direction d'ouvrage
  • Enhancing customer participation in loyalty programs 

    Bruneau, Virginie; Zidda, Pietro; Swaen, Valérie
    2016
    Direction d'ouvrage
  • Corporate social responsibility and irresponsibility: How do consumers react to ambivalent CSR information? Application in the retailing sector 

    Demoulin, Nathalie; Pauwels-Delassus, Véronique; Swaen, Valérie
    2016
    Direction d'ouvrage
  • Les perceptions des consommateurs sur les crises d’entreprise: Etude des liens avec l’irresponsabilité sociale perçue de l’entreprise 

    Janssens, Cecile AJW; Swaen, Valérie; Vanhamme, Joëlle
    2017
    Direction d'ouvrage
  • Making sense of corporate social responsibility 

    Maon, FranÇois; De Roeck, Kenneth; Swaen, Valérie
    2017
    Direction d'ouvrage
  • Effectiveness of CSR communication: The roles of ethical labels, priori CSR record, and consumer skepticism 

    Du, S.; Janssens, Cecile AJW; Swaen, Valérie
    2017
    Direction d'ouvrage
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Full TextRéférence seule (11)Author
Swaen, Valérie (11)
Janssen, Catherine (3)Bruneau, Virginie (1)Bruneau, Virginie (1)De Roeck, Kenneth (1)... View MoreType
Direction d'ouvrage (11)
Publication date2016 (7)2017 (4)Language (ISO)Anglais (9)Français (2)
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