• English
    • français
  • Help
  •  | 
  • Contact
  •  | 
  • About
  •  | 
  • Login
  • HAL portal
  •  | 
  • Pages Pro
  • EN
  •  / 
  • FR
View Item 
  •   LillOA Home
  • Liste des unités
  • Centre Interuniversitaire de Recherche en Éducation de Lille (CIREL) - ULR 4354
  • View Item
  •   LillOA Home
  • Liste des unités
  • Centre Interuniversitaire de Recherche en Éducation de Lille (CIREL) - ULR 4354
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The EduFlow Model: A Contribution Toward ...
  • BibTeX
  • CSV
  • Excel
  • RIS

Document type :
Partie d'ouvrage
Title :
The EduFlow Model: A Contribution Toward the Study of Optimal Learning Environments
Author(s) :
Heutte, Jean [Auteur] refId
Trigone-CIREL
Fenouillet, Fabien [Auteur]
Cognitions Humaine et ARTificielle [CHART]
Kaplan, Jonathan [Auteur]
Cognitions Humaine et ARTificielle [CHART]
Education, Cultures et Politiques [ECP]
Martin-Krumm, Charles [Auteur]
Adaptation, mesure et évaluation en santé. Approches interdisciplinaires [APEMAC]
Bachelet, Rémi [Auteur]
Centrale Lille
Scientific editor(s) :
Harmat L.
Ørsted Andersen F.
Ullén F.
Wright J.
Sadlo G.
Book title :
Flow Experience - Empirical Research and Applications
Publisher :
Springer International Publishing
Publication place :
Cham
Publication date :
2016-04-26
ISBN :
978-3-319-28632-7
HAL domain(s) :
Sciences de l'Homme et Société/Education
Sciences de l'Homme et Société/Psychologie
Sciences cognitives/Psychologie
Language :
Anglais
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Collections :
  • Centre Interuniversitaire de Recherche en Éducation de Lille (CIREL) - ULR 4354
Source :
Harvested from HAL
Université de Lille

Mentions légales
Université de Lille © 2017