• English
    • français
  • Help
  •  | 
  • Contact
  •  | 
  • About
  •  | 
  • Login
  • HAL portal
  •  | 
  • Pages Pro
  • EN
  •  / 
  • FR
View Item 
  •   LillOA Home
  • Liste des unités
  • Centre Interuniversitaire de Recherche en Éducation de Lille (CIREL) - ULR 4354
  • View Item
  •   LillOA Home
  • Liste des unités
  • Centre Interuniversitaire de Recherche en Éducation de Lille (CIREL) - ULR 4354
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Parcours au sein des écrits professionnels ...
  • BibTeX
  • CSV
  • Excel
  • RIS

Document type :
Partie d'ouvrage
Title :
Parcours au sein des écrits professionnels des enseignants
Author(s) :
Daunay, Bertrand [Auteur] refId
Théodile-CIREL
Centre Interuniversitaire de Recherche en Education de Lille - ULR 4354 [CIREL]
Scientific editor(s) :
Bertrand Daunay
Book title :
Les écrits professionnels des enseignants. Approche didactique
Publisher :
Presses universitaires de Rennes
Publication date :
2011
ISBN :
978-2-7535-1332-7
Keyword(s) :
Ecrits professionnels
Didactique
Enseignants
English keyword(s) :
Teachers
Professional writings
Didactics
HAL domain(s) :
Sciences de l'Homme et Société/Education
French abstract :
Une approche didactique des écrits professionnels des enseignants, par l'identification des fonctions et des circulation des écrits.Une approche didactique des écrits professionnels des enseignants, par l'identification des fonctions et des circulation des écrits.Show less >
English abstract : [en]
A didactic approach of the teachers' professional writingd by identification of their function and their circulation.A didactic approach of the teachers' professional writingd by identification of their function and their circulation.Show less >
Language :
Français
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Collections :
  • Centre Interuniversitaire de Recherche en Éducation de Lille (CIREL) - ULR 4354
Source :
Harvested from HAL
Files
Thumbnail
  • https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01354227/document
  • Open access
  • Access the document
Thumbnail
  • https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01354227/document
  • Open access
  • Access the document
Université de Lille

Mentions légales
Université de Lille © 2017