“Literacy and Writing Instruction in French ...
Document type :
Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...): Communication dans un congrès avec actes
Title :
“Literacy and Writing Instruction in French Secondary Education: A Lesson for the United States about Disturbing the Power”
Author(s) :
Donahue, Tiane [Auteur]
Centre Interuniversitaire de Recherche en Education de Lille - ULR 4354 [CIREL]
Théodile-CIREL
Centre Interuniversitaire de Recherche en Education de Lille - ULR 4354 [CIREL]
Théodile-CIREL
Conference title :
College Conference on Composition and Communication
City :
Washington D.C.
Country :
Etats-Unis d'Amérique
Start date of the conference :
1995
HAL domain(s) :
Sciences de l'Homme et Société/Education
Sciences de l'Homme et Société/Linguistique
Sciences de l'Homme et Société/Méthodes et statistiques
Sciences de l'Homme et Société/Linguistique
Sciences de l'Homme et Société/Méthodes et statistiques
Language :
Anglais
Peer reviewed article :
Oui
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Source :