Two Reinforcement Contingencies that ...
Document type :
Article dans une revue scientifique: Article original
Permalink :
Title :
Two Reinforcement Contingencies that Influence Discrimination Learning in Stimulus-Fading
Author(s) :
Bertolino, Margot [Auteur]
Riviere, Vinca [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Fields, Lanny [Auteur]
Riviere, Vinca [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Fields, Lanny [Auteur]
Journal title :
The Psychological Record
Abbreviated title :
Psychol Rec
Volume number :
70
Pages :
187-203
Publisher :
Springer Science and Business Media LLC
Publication date :
2020-02-19
HAL domain(s) :
Sciences cognitives
Language :
Anglais
Peer reviewed article :
Oui
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Administrative institution(s) :
Université de Lille
CNRS
CHU Lille
CNRS
CHU Lille
Research team(s) :
Équipe Action, Vision et Apprentissage (AVA)
Submission date :
2024-01-11T09:28:03Z