In dyslexic children, the proprioceptive ...
Document type :
Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...): Poster
Permalink :
Title :
In dyslexic children, the proprioceptive therapy improves cross-model processing and reading abilities
Author(s) :
Virlet, Luc [Auteur]
Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Sparrow, Laurent [Auteur]
Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Messaadi, Nassir [Auteur]
Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Bonnet, Cédrick T. [Auteur]
Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Berquin, P. [Auteur]
Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Sparrow, Laurent [Auteur]
Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Messaadi, Nassir [Auteur]
Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Bonnet, Cédrick T. [Auteur]
Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Berquin, P. [Auteur]
Conference title :
22nd conference of the European Society for Cognitive Psychology (ESCOP)
City :
Lille
Country :
France
Start date of the conference :
2022-08-29
HAL domain(s) :
Sciences cognitives
Language :
Anglais
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Administrative institution(s) :
Université de Lille
CNRS
CHU Lille
CNRS
CHU Lille
Research team(s) :
Équipe Action, Vision et Apprentissage (AVA)
Submission date :
2024-01-12T11:21:49Z
2024-01-16T10:28:14Z
2024-01-16T10:28:14Z