Examination of visual-verbal paired associate ...
Document type :
Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...): Communication dans un congrès sans actes
Permalink :
Title :
Examination of visual-verbal paired associate learning contribution in reading development in grade 1 French learners
Author(s) :
Bignon, Matthieu [Auteur]
Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Casalis, Severine [Auteur]
Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Mejias, Sandrine [Auteur]
Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]

Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Casalis, Severine [Auteur]

Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Mejias, Sandrine [Auteur]

Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Conference title :
16e Journée Scientifique des Jeunes Chercheurs (JSJC)
City :
Virtual Conference
Country :
France
Start date of the conference :
2021-11-19
HAL domain(s) :
Sciences cognitives
Language :
Anglais
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Administrative institution(s) :
Université de Lille
CNRS
CHU Lille
CNRS
CHU Lille
Research team(s) :
Équipe Langage
Submission date :
2024-01-12T12:43:28Z
2024-01-18T10:35:57Z
2024-01-18T10:35:57Z