L2 word learning among dyslexic and expert ...
Document type :
Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...): Communication dans un congrès sans actes
Permalink :
Title :
L2 word learning among dyslexic and expert reader late bilinguals: Impact of word presentation modality.
Author(s) :
Cornut, Camille [Auteur]
Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Casalis, Severine [Auteur]
Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Mahe, Gwendoline [Auteur]
Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Casalis, Severine [Auteur]
Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Mahe, Gwendoline [Auteur]
Laboratoire Sciences Cognitives et Sciences Affectives - UMR 9193 [SCALab]
Conference title :
Scientific Studies of Reading Conference
City :
Virtual Conference
Country :
Royaume-Uni
Start date of the conference :
2021-07-12
HAL domain(s) :
Sciences cognitives
Language :
Anglais
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Administrative institution(s) :
Université de Lille
CNRS
CHU Lille
CNRS
CHU Lille
Research team(s) :
Équipe Langage
Submission date :
2024-01-12T12:51:13Z
2024-01-31T17:25:38Z
2024-01-31T17:25:38Z