'Social Food' video techniques: Their ...
Document type :
Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...): Communication dans un congrès avec actes
Title :
'Social Food' video techniques: Their ambiguous role in making healthy food attractive
Author(s) :
Steils, Nadia [Auteur]
IAE Lille University School of Management - Lille [IAE Lille]
Obaidalahe, Zakia [Auteur]
Lille économie management - UMR 9221 [LEM]
Centre de Recherche en Gestion des Organisations (EA 7317) [CREGO]
IAE Lille University School of Management - Lille [IAE Lille]
Obaidalahe, Zakia [Auteur]
Lille économie management - UMR 9221 [LEM]
Centre de Recherche en Gestion des Organisations (EA 7317) [CREGO]
Conference title :
EMAC 48th Annual Conference
Conference organizers(s) :
European Marketing Academy
City :
Hambourg
Country :
Allemagne
Start date of the conference :
2019-05-28
English keyword(s) :
'Social Food' video
HAL domain(s) :
Sciences de l'Homme et Société/Gestion et management
Language :
Anglais
Peer reviewed article :
Oui
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Collections :
Source :