Reduced-Scale-Power Hardware-In-the-Loop ...
Type de document :
Communication dans un congrès avec actes
URL permanente :
Titre :
Reduced-Scale-Power Hardware-In-the-Loop Simulation of a Subway Line
Auteur(s) :
Mayet, Clément [Auteur]
13338|||Laboratoire d’Électrotechnique et d’Électronique de Puissance - ULR 2697 [L2EP]
Bouscayrol, Alain [Auteur]
Laboratoire d'Électrotechnique et d'Électronique de Puissance (L2EP) - ULR 2697
Delarue, Philippe [Auteur]
Laboratoire d'Électrotechnique et d'Électronique de Puissance (L2EP) - ULR 2697
Chattot, Eric [Auteur]
Dekik, Ilyes [Auteur]
13338|||Laboratoire d’Électrotechnique et d’Électronique de Puissance - ULR 2697 [L2EP]
13338|||Laboratoire d’Électrotechnique et d’Électronique de Puissance - ULR 2697 [L2EP]
Bouscayrol, Alain [Auteur]

Laboratoire d'Électrotechnique et d'Électronique de Puissance (L2EP) - ULR 2697
Delarue, Philippe [Auteur]

Laboratoire d'Électrotechnique et d'Électronique de Puissance (L2EP) - ULR 2697
Chattot, Eric [Auteur]
Dekik, Ilyes [Auteur]
13338|||Laboratoire d’Électrotechnique et d’Électronique de Puissance - ULR 2697 [L2EP]
Titre de la manifestation scientifique :
2015 IEEE Vehicle Power and Propulsion Conference (VPPC)
Ville :
Montreal
Pays :
France
Date de début de la manifestation scientifique :
2015-10-19
Éditeur :
IEEE
Discipline(s) HAL :
Sciences de l'ingénieur [physics]
Résumé en anglais : [en]
Hardware-In-the-Loop (HIL) simulation of a simplified subway line is developed for experimental validation of subway line simulator. Energetic Macroscopic Representation (EMR) is used to organize models and controls. A ...
Lire la suite >Hardware-In-the-Loop (HIL) simulation of a simplified subway line is developed for experimental validation of subway line simulator. Energetic Macroscopic Representation (EMR) is used to organize models and controls. A subway supplied by a Traction Power Substation (TPS) through a DC energy rail is studied. The HIL simulation is based on the current control of an inductor, which reproduces the same behavior than the subway. A flexible and quasi-static model of the whole system is used and experimental results are provided.Lire moins >
Lire la suite >Hardware-In-the-Loop (HIL) simulation of a simplified subway line is developed for experimental validation of subway line simulator. Energetic Macroscopic Representation (EMR) is used to organize models and controls. A subway supplied by a Traction Power Substation (TPS) through a DC energy rail is studied. The HIL simulation is based on the current control of an inductor, which reproduces the same behavior than the subway. A flexible and quasi-static model of the whole system is used and experimental results are provided.Lire moins >
Langue :
Anglais
Comité de lecture :
Oui
Audience :
Internationale
Vulgarisation :
Non
Équipe(s) de recherche :
Équipe Commande
Date de dépôt :
2020-05-15T13:24:49Z
2021-11-19T13:14:34Z
2021-11-19T13:14:34Z