A Control Reconfiguration Strategy for ...
Document type :
Article dans une revue scientifique
DOI :
Permalink :
Title :
A Control Reconfiguration Strategy for Post-Sensor FTC in Induction Motor-Based EVs
Author(s) :
Tabbache, Bekheira [Auteur]
Laboratoire brestois de mécanique et des systèmes [LBMS]
RIZOUG, Nassim [Auteur]
Laboratoire d’Électrotechnique et d’Électronique de Puissance - ULR 2697 [L2EP]
Benbouzid, Mohamed [Auteur]
Laboratoire brestois de mécanique et des systèmes [LBMS]
Kheloui, Abdelaziz [Auteur]
Laboratoire brestois de mécanique et des systèmes [LBMS]
RIZOUG, Nassim [Auteur]
Laboratoire d’Électrotechnique et d’Électronique de Puissance - ULR 2697 [L2EP]
Benbouzid, Mohamed [Auteur]
Laboratoire brestois de mécanique et des systèmes [LBMS]
Kheloui, Abdelaziz [Auteur]
Journal title :
Ieee Transactions on Vehicular Technology
Pages :
965-971
Publisher :
Institute of Electrical and Electronics Engineers
Publication date :
2013-03-01
ISSN :
0018-9545
English keyword(s) :
speed control with slip regulation (SCSR).
Electric vehicle (EV)
fault-tolerant control (FTC)
indirect field-oriented control (IFOC)
induction motor
reconfiguration
speed control with slip regulation (SCSR)
Electric vehicle (EV)
fault-tolerant control (FTC)
indirect field-oriented control (IFOC)
induction motor
reconfiguration
speed control with slip regulation (SCSR)
HAL domain(s) :
Sciences de l'ingénieur [physics]/Energie électrique
Language :
Anglais
Peer reviewed article :
Oui
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Source :
Submission date :
2020-05-15T14:52:54Z
Files
- https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00802975/document
- Open access
- Access the document