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Sovereign wealth funds’ cross-border investments: Assessing the role of country-level drivers and spatial competition
Journal of International Money and Finance, Elsevier, 09-2017, 76, 68 - 87Article dans une revue scientifiquetexte intégral -
On estimating optimal α-returns to scale
Journal of the Operational Research Society, Palgrave Macmillan, 21-03-2018, 70; 1, 1-11Article dans une revue scientifiquetexte intégral -
Working and resisting when one's workplace is under threat of being shut down: A Lacanian perspective
Organization Studies, SAGE Publications, 15-04-2015, 36; 8, 1-25Article dans une revue scientifiquetexte intégral -
Consistency matters! How and when does Corporate Social Responsibility affect employees’ organizational identification? Journal of Management Studies
Journal of Management Studies, 2016, 53; 7, 1141–1168Article dans une revue scientifiquetexte intégral -
More on Seasonal Determinants of Turnout: Holidays and French Presidential Elections
French Politics, Palgrave Macmillan, 2007, 5 (2), 144Article dans une revue scientifiquetexte intégral -
Decomposing the relationship between wage and churning
International Journal of Manpower, Emerald, 10-2016, 37 (4), pp.660-683Article dans une revue scientifiquetexte intégral -
The impact of single farm payments on technical inefficiency of French crop farms
Review of Agricultural, Food and Environmental Studies, Paris: Springer, 07-2017, 98; 1-2, 1 - 23Article dans une revue scientifiquetexte intégral -
Generalised commensurability properties of efficiency measures: Implications for productivity indicators
European Journal of Operational Research, Elsevier, 24-03-2022Article dans une revue scientifiquetexte intégral -
Cross-jurisdictional income shifting and tax enforcement: evidence from public versus private multinationals
Review of Accounting Studies, Springer Verlag, 10-2014, 20; 2, 710--746Article dans une revue scientifiquetexte intégral -
Age-Related Differences in Emotion Regulation within the Context of Sad and Happy TV Programs
Psychology & Marketing, 08-2015, 32; 8, 795-807Article dans une revue scientifiquetexte intégral