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  • A social comparison theory approach to mothers' and daughters' clothing co-consumption behaviors : A cross-cultural study in France and Japan 

    Gentina, Elodie; Huarng, Kun-Huang; Sakashita, Mototaka
    Journal of Business Research, Elsevier, 12-2017, 89, 361-370
    Article dans une revue scientifique
  • Should luxury brands say it out loud? Brand conspicuousness and consumer perceptions of responsible luxury 

    Janssen, Catherine; Vanhamme, Joëlle; Leblanc, Sina
    Journal of Business Research, Elsevier, 08-2017, 77, 167 - 174
    Article dans une revue scientifique
  • Social contagion of online and offline deviant behaviors and its value outcomes: The case of tourism ecosystems 

    Plé, Loïc; Demangeot, Catherine
    Journal of Business Research, Elsevier, 21-06-2019
    Article dans une revue scientifiquefulltext
  • Luxury brand experiences and relationship quality for Millennials: The role of self-expansion 

    de Kerviler, Gwarlann; Rodriguez, Carlos
    Journal of Business Research, Elsevier, 09-2019, 102, 250-262
    Article dans une revue scientifiquefulltext
  • Exploring reflective learning during the extended consumption of life experiences 

    Bosangit, Carmela; Demangeot, Catherine
    Journal of Business Research, Elsevier, 01-2016, 69; 1, 208--215
    Article dans une revue scientifiquefulltext
  • Coporate branding and corporate social responsibility: Toward a multi-stakeholder interpretive perspective 

    Maon, Francois; Swaen, Valérie; de Roeck, Kenneth
    Journal of Business Research, Elsevier, 03-2021, 126, 64-77
    Article dans une revue scientifique
  • Impact of customers’ perceptions regarding corporate social responsibility and irresponsibility in the grocery retailing industry: The role of corporate reputation 

    Swaen, Valérie; Demoulin, Nathalie; Pauwels-Delassus, Véronique
    Journal of Business Research, Elsevier, 29-12-2020
    Article dans une revue scientifique
  • The burden of attention: CEO publicity and tax avoidance 

    Duan, Tinghua; Ding, Rong; Hou, Wenxuan; et al.
    Journal of Business Research, Elsevier, 06-2018, 87, 90-101
    Article dans une revue scientifiquefulltext
  • Servicescape irritants and customer satisfaction: The moderating role of shopping motives and involvement 

    Demoulin, Nathalie; Willems, Kim
    Journal of Business Research, Elsevier, 11-2019, 104, 295-306
    Article dans une revue scientifique
  • Because I'm worth it: The impact of given versus perceived status on preferential treatment effectiveness 

    Pez, Virginie; Butori, Raphaëlle; Kerviler, Gwarlann
    Journal of Business Research, Elsevier, 12-2015, 68; 12, 2477--2483
    Article dans une revue scientifique
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Full TextRéférence seule (19)Référence avec texte intégral (9)AuthorDemangeot, Catherine (6)Bartsch, Fabian (3)de Kerviler, Gwarlann (3)Kipnis, Eva (3)Swaen, Valérie (3)... View MoreTypeArticle dans une revue scientifique (28)Publication date2019 (8)2021 (5)2018 (4)2020 (4)2015 (2)Language (ISO)Anglais (28)JournalJournal of Business Research (28)
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