• English
    • français
  • Help
  •  | 
  • Contact
  •  | 
  • About
  •  | 
  • Login
  • HAL portal
  •  | 
  • Pages Pro
  • EN
  •  / 
  • FR
Search 
  •   LillOA Home
  • Liste des unités
  • Lille Économie Management (LEM) - UMR 9221
  • Search
  •   LillOA Home
  • Liste des unités
  • Lille Économie Management (LEM) - UMR 9221
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Advanced searchAdvanced search

Advanced search

Use these filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 31

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Divider
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • 31BibTeX
  • 31CSV
  • 31Excel
  • 31RIS
  • Selective Export
  • Select All

  • Online consumer learning as a tool for improving product appropriation 

    Steils, Nadia; Crié, Dominique; Decrop, Alain
    Journal of Retailing and Consumer Services, Elsevier, 06-2018
    Article dans une revue scientifique
  • An exploration into consumers’ e-learning strategies 

    Crié, Dominique; Decrop, Alain; Steils, Nadia
    Journal of Consumer Marketing, Emerald, 04-09-2018, 36; 2, 276-287
    Article dans une revue scientifique
  • Coping with online information in new product learning situation 

    Crié, Dominique; Decrop, Alain; Steils, Nadia
    Journal of Consumer Marketing, Emerald, 2019
    Article dans une revue scientifique
  • Le parcours patient : une approche collaborative par l’expérience 

    Crié, Dominique; Morgenroth, Thomas; Demougin, Philippe
    De la démocratie sanitaire à la démocratie en santé. L’optimisation des parcours de vie, de santé et de soins des personnes en situation de handicap pour une meilleure autonomie au quotidien, LEH Edition, 11-2019
    Partie d'ouvrage
  • Comment et dans quelles limites «marketer» la santé? 

    Crié, Dominique; Gallopel-Morvan, Karine
    Décisions Marketing, Association Française du Marketing, 10-2019, 96; 4, 5-14
    Article dans une revue scientifique
  • Accroître les taux de réponse des sollicitations promotionnelles en vente à distance. Proposition d’une segmentation concomitante des clients et des offres 

    Carpentier, Laurent; Crié, Dominique
    Décisions Marketing, Association Française du Marketing, 21-09-2015, 79, 75-91
    Article dans une revue scientifique
  • Les nouvelles aides à la vente et à l’achat : définition, état de l’art et proposition d’une taxinomie 

    Beck, Marie; Crié, Dominique
    Décisions Marketing, Association Française du Marketing, 21-09-2015, 79, 131-150
    Article dans une revue scientifique
  • Special Session Contributions to Social Marketing 

    berriche, amira; Crié, Dominique; Martin-Salerno, Annabel; et al.
    Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics, Spinger, 30-04-2017
    Partie d'ouvrage
  • BigData, Marketing, Consommateurs, Citoyens et Entreprises 

    Crié, Dominique
    Statistique et société, Société française de statistique, 2016, 4; 3, 9-11
    Article dans une revue scientifique
  • Marque Employeur. Quelle transposition à l’hôpital ? 

    Crié, Dominique
    Revue Hospitalière de France, Paris : Fédération hospitalière de France, 28-07-2017, 577
    Article dans une revue scientifique
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Browse by

This CollectionDocument typeAdministrative institutionAuthorsProject typeDiscipline

Discover

Full Text
Référence seule (31)
Author
Crié, Dominique (22)
Crié, Dominique (9)berriche, amira (5)Beck, Marie (3)Morgenroth, Thomas (3)... View MoreTypeArticle dans une revue scientifique (17)Direction d'ouvrage (12)Partie d'ouvrage (2)Publication date2015 (8)2018 (8)2019 (8)2016 (4)2017 (3)Language (ISO)Français (18)Anglais (13)JournalDécisions Marketing (5)Gestions hospitalières : la revue du management hospitalier (2)Journal of Consumer Marketing (2)Journal of Retailing and Consumer Services (2)Statistique et société (2)... View More
Université de Lille

Mentions légales
Université de Lille © 2017