• English
    • français
  • Help
  •  | 
  • Contact
  •  | 
  • About
  •  | 
  • Login
  • HAL portal
  •  | 
  • Pages Pro
  • EN
  •  / 
  • FR
Search 
  •   LillOA Home
  • Liste des unités
  • Lille Économie Management (LEM) - UMR 9221
  • Search
  •   LillOA Home
  • Liste des unités
  • Lille Économie Management (LEM) - UMR 9221
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Advanced searchAdvanced search

Advanced search

Use these filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 16

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Divider
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • 16BibTeX
  • 16CSV
  • 16Excel
  • 16RIS
  • Selective Export
  • Select All

  • Social contagion of online and offline deviant behaviors and its value outcomes: The case of tourism ecosystems 

    PlÉ, Loïc; Demangeot, Catherine
    Journal of Business Research, Elsevier, 21-06-2019
    Article dans une revue scientifique
  • Servicescape irritants and customer satisfaction: The moderating role of shopping motives and involvement 

    Demoulin, Nathalie; Willems, Kim
    Journal of Business Research, Elsevier, 11-2019, 104, 295-306
    Article dans une revue scientifique
  • Arming consumers against product placement: A comparison of factual and evaluative educational interventions 

    Tessitore, Tina; Geuens, Maggie
    Journal of Business Research, Elsevier, 02-2019, 95, 38 - 48
    Article dans une revue scientifique
  • Authenticity under threat: When social media influencers need to go beyond self-presentation 

    Audrezet, Alice; de Kerviler, Gwarlann; Guidry Moulard, Julie
    Journal of Business Research, Elsevier, 07-2018
    Article dans une revue scientifique
  • Brand love: Corroborating evidence across four continents 

    Sajtos, Laszlo; Cao, Joanne; Espinosa, Jennifer; et al.
    Journal of Business Research, Elsevier, 03-2020
    Article dans une revue scientifique
  • Recruiting valuable participants in online IDEA generation: The role of brief instructions 

    Steils, Nadia; Hanine, Salwa
    Journal of Business Research, Elsevier, 03-2019, 96, 14-25
    Article dans une revue scientifique
  • Are loyalty program members really engaged? Measuring customer engagement with loyalty programs 

    Bruneau, Virginie; Swaen, Valérie; Zidda, Pietro
    Journal of Business Research, Elsevier, 10-2018, 91, 144-158
    Article dans une revue scientifique
  • Constructing a bridge to multicultural marketplace well-being: A consumer-centered framework for marketer action 

    Demangeot, Catherine; Kipnis, Eva; Pullig, Chris; et al.
    Journal of Business Research, Elsevier, 23-12-2018
    Article dans une revue scientifique
  • Consumer Multicultural Identity Affiliation: Reassessing identity segmentation in multicultural markets 

    Kipnis, Eva; Demangeot, Catherine; Pullig, Chris; et al.
    Journal of Business Research, Elsevier, 05-2019, 98, 126-141
    Article dans une revue scientifique
  • Luxury brand experiences and relationship quality for Millennials: The role of self-expansion 

    de Kerviler, Gwarlann; Rodriguez, Carlos
    Journal of Business Research, Elsevier, 09-2019, 102, 250-262
    Article dans une revue scientifique
  • 1
  • 2

Browse by

This CollectionDocument typeAdministrative institutionAuthorsProject typeDiscipline

Discover

Full TextRéférence seule (15)Référence avec texte intégral (1)AuthorDemangeot, Catherine (4)de Kerviler, Gwarlann (2)Kerviler, Gwarlann (2)Kipnis, Eva (2)Ardelet, Caroline (1)... View MoreType
Article dans une revue scientifique (16)
Publication date2019 (6)2018 (3)2015 (2)2016 (2)2017 (2)Language (ISO)Anglais (16)Journal
Journal of Business Research (16)
Université de Lille

Mentions légales
Université de Lille © 2017