« Speaking back: Why, and How to, Study ...
Document type :
Article dans une revue scientifique
DOI :
Title :
« Speaking back: Why, and How to, Study Nineteenth Century US Women's Rights Movements? »
Author(s) :
Quanquin, Helene [Auteur]
Centre d'Études en Civilisations, Langues et Lettres Étrangères - ULR 4074 [CECILLE]
Centre d'Études en Civilisations, Langues et Lettres Étrangères - ULR 4074 [CECILLE]
Journal title :
American Studies Journal
Distance Matters: Approaching US Social Movements and Race/Ethnicity from a French Perspectives
Distance Matters: Approaching US Social Movements and Race/Ethnicity from a French Perspectives
Publisher :
Göttingen University Press
Publication date :
2019
ISSN :
2199-7268
HAL domain(s) :
Sciences de l'Homme et Société/Etudes sur le genre
Sciences de l'Homme et Société/Histoire
Sciences de l'Homme et Société/Histoire
Language :
Anglais
Peer reviewed article :
Oui
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Source :