How successful students with special ...
Document type :
Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...): Communication dans un congrès sans actes
Permalink :
Title :
How successful students with special educational needs are perceived in evaluative settings?
Author(s) :
Jury, Mickaël [Auteur]
Activité, Connaissance, Transmission, éducation [ACTé ]
Brasselet, Célénie [Auteur]
Psychologie : Interactions, Temps, Émotions, Cognition (PSITEC) - ULR 4072
Psychologie : Interactions, Temps, Émotions, Cognition (PSITEC) - ULR 4072
Desombre, Caroline [Auteur]
Psychologie : Interactions, Temps, Émotions, Cognition (PSITEC) - ULR 4072
Activité, Connaissance, Transmission, éducation [ACTé ]
Brasselet, Célénie [Auteur]
Psychologie : Interactions, Temps, Émotions, Cognition (PSITEC) - ULR 4072
Psychologie : Interactions, Temps, Émotions, Cognition (PSITEC) - ULR 4072
Desombre, Caroline [Auteur]
Psychologie : Interactions, Temps, Émotions, Cognition (PSITEC) - ULR 4072
Conference title :
Annual Meeting of the American Educational Research association
Conference organizers(s) :
AERA
City :
New-York
Country :
Etats-Unis d'Amérique
Start date of the conference :
2018-04-13
HAL domain(s) :
Sciences de l'Homme et Société/Psychologie
Sciences de l'Homme et Société/Education
Sciences cognitives
Sciences de l'Homme et Société/Education
Sciences cognitives
Language :
Anglais
Peer reviewed article :
Oui
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Administrative institution(s) :
Université de Lille
Research team(s) :
Education & Société
Submission date :
2022-04-29T16:05:41Z
2022-05-04T09:59:39Z
2022-05-04T09:59:39Z