Imparired access to phonological representations ...
Document type :
Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...): Communication dans un congrès sans actes
Permalink :
Title :
Imparired access to phonological representations in dyslexia: New insight from ERPs in picture and letter naming tasks
Author(s) :
Mahe, Gwendoline [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Zesiger, Pascal [Auteur]
Université de Genève = University of Geneva [UNIGE]
Laganaro, Marina [Auteur]
Université de Genève = University of Geneva [UNIGE]

Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Zesiger, Pascal [Auteur]
Université de Genève = University of Geneva [UNIGE]
Laganaro, Marina [Auteur]
Université de Genève = University of Geneva [UNIGE]
Conference title :
IWORDD 2019 (International Workshop on Reading and Developmental Dyslexia)
City :
San Sebastian
Country :
Espagne
Start date of the conference :
2019-09-02
HAL domain(s) :
Sciences cognitives
Language :
Anglais
Peer reviewed article :
Oui
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Administrative institution(s) :
Université de Lille
CNRS
CHU Lille
CNRS
CHU Lille
Research team(s) :
Équipe Langage
Submission date :
2023-12-22T07:56:40Z
2024-01-17T08:52:14Z
2024-01-17T08:52:14Z