Word recognition among French late learners ...
Document type :
Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...): Poster
Permalink :
Title :
Word recognition among French late learners of English: impact of language, modality and L1 reading efficiency.
Author(s) :
Cornut, Camille [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Duncan, Lynne G. [Auteur]
Mahe, Gwendoline [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Casalis, Severine [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Duncan, Lynne G. [Auteur]
Mahe, Gwendoline [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Casalis, Severine [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Conference title :
Bilingualism Matters Research Symposium 2019
City :
Edinburgh, Scotland
Country :
Royaume-Uni
Start date of the conference :
2019-09-21
HAL domain(s) :
Sciences cognitives
Language :
Anglais
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Administrative institution(s) :
Université de Lille
CNRS
CHU Lille
CNRS
CHU Lille
Research team(s) :
Équipe Langage
Submission date :
2023-12-22T08:22:10Z
2024-01-18T07:53:06Z
2024-01-18T07:53:06Z