Modality effect in L1 and L2 word recognition ...
Document type :
Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...): Poster
Permalink :
Title :
Modality effect in L1 and L2 word recognition among French late learners of English.
Author(s) :
Cornut, Camille [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Mahe, Gwendoline [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Casalis, Severine [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Mahe, Gwendoline [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Casalis, Severine [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Conference title :
26th annual meeting of the Society for the Scientific Study of Reading
City :
Toronto, Canada
Country :
Canada
Start date of the conference :
2019-07
HAL domain(s) :
Sciences cognitives
Language :
Anglais
Peer reviewed article :
Oui
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Administrative institution(s) :
Université de Lille
CNRS
CHU Lille
CNRS
CHU Lille
Research team(s) :
Équipe Langage
Submission date :
2023-12-22T08:25:05Z
2024-01-18T08:15:29Z
2024-01-18T08:15:29Z