(In)directness in complaints: from customer ...
Document type :
Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...): Communication dans un congrès avec actes
Title :
(In)directness in complaints: from customer service to political discourse
Author(s) :
Decock, Sofie [Auteur]
Universiteit Gent = Ghent University = Université de Gand [UGENT]
Depraetere, Ilse [Auteur]
Université de Lille
Savoirs, Textes, Langage (STL) - UMR 8163 [STL]
Universiteit Gent = Ghent University = Université de Gand [UGENT]
Depraetere, Ilse [Auteur]

Université de Lille
Savoirs, Textes, Langage (STL) - UMR 8163 [STL]
Conference title :
IMPAQTS conference (Implicit manipulation in Public Discourse: Quantitative and Qualitative approaches)
City :
Roma3
Country :
Italie
Start date of the conference :
2023-04-27
Language :
Anglais
Peer reviewed article :
Oui
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Collections :
Source :