Recherche
Résultats 1-10 de 48
-
Les « moments de vérité» du parcours « patient » dans le choix d’une structure de soins : un comportement de client ? Analogies, mimétismes et différences
2018 -
Mothers’ consumption behavior with their teenage daughter from social comparison theory : A cross-cultural study
2017 -
How do consumers react to corporate social responsibility and irresponsibility in the retailing sector ?
2016 -
Quand l'entreprise est irresponsable: les conséquence de la publicité trompeuse sur les réactions affectives et les comportements des consommateurs
05-2019 -
Les déterminants de la valeur économique perçue d’une offre : le cas de l’hôtellerie low cost
03-2019 -
Vos clients sont-ils engagés? Mesure de l'engagement des clients envers les programmes de fidélité
2016 -
Corporate social responsibility and irresponsibility: How do consumers react to ambivalent CSR information? Application in the retailing sector
2016 -
CSR communication and greenwashing: The roles of ethical labels, prior CSR record, and consumers’ dispositional skepticism
2016 -
Factorization Machines for Hybrid Recommendation Systems Based on Behavioral, Product, and Customer Data
2015 -
Using infomercials to communicate about CSR: A way to enhance credibility ?
2016