Search
Now showing items 1-10 of 103
-
La motivation à partager un message préventif viral : application à une vidéo d’éducation financière sur Facebook
Décisions Marketing, Association Française du Marketing, 16-08-2017, 86, 09-30Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
Arroser, un premier pas... pour sortir de l’insécurité alimentaire
Haïti Perspectives, GRAHN-Monde, 01-2017, 5; 4, 31-41Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
The Impact of Limbo on the Socio-Economic Integration of Refugees in France
CESifo DICE Report, ifo Institut, 09-2017, 15; 3, 11-15Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
Equity market information and credit risk signaling: A quantile cointegrating regression approach
Economic Modelling, Elsevier, 08-2017, 64, 48 - 59Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
A bi-objective integrated approach to building surgical teams and nurse schedule rosters to maximise surgical team affinities and minimise nurses' idle time
International Journal of Production Economics, Elsevier, 09-2017, 191, 323 - 334Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
A social comparison theory approach to mothers' and daughters' clothing co-consumption behaviors : A cross-cultural study in France and Japan
Journal of Business Research, Elsevier, 12-2017, 89, 361-370Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
Conceptualizing virtual communities as enablers of community-based entrepreneurship and resilience
Journal of Enterprising Communities: People and Places in the Global Economy, Emerald, 13-03-2017, 11; 1, 78 - 94Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
Which Analysts Benefited Most from Mandatory IFRS Adoption in Europe?
Journal of International Accounting Research, American Accounting Association, 09-2017, 16; 3, 171 - 190Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
Academic spin-offs’ entrepreneurial teams and performance: a subgroups approach
Journal of Technology Transfer, Springer Verlag, 15-09-2017Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
Multi-experiential cultural service and subscribers' loyalty : analysis of theatre consumption and theoretical extension
International Journal of Arts Management, HEC Montréal. Chair in Arts Management, 2017, 20; 1, 21-30Compte-rendu et recension critique d'ouvrage