Lille Économie Management (LEM) - UMR 9221
Site web
Tutelles
Université de Lille
CNRS
IESEG School of Management
Texte de présentation
L'université d'Artois est partenaire du LEM.
Équipes de recherche
Actifs Clientèles, Communautés, Réseaux (ACCR)
Analyse de la Décision Publique (ADP)
Analyse de la Performance des Organisations (APO)
Individus, Organisations et Société (IOS)
Méthodes Quantitatives Appliquées au Management et à l'Economie (MeQuAME)
Marchés, Organisations et Finances (MOF)
Dépôts récents
-
Unpacking the black box of training – performance relationship: evidence from Philippine call centers
M@n@gement, AIMS (Association internationale de management stratégique), 2024Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
Un ruolo in evoluzione: Il manager della sostenibilita
2023 -
Energy Expenditure in Egypt: Empirical Evidence Based on A Quantile Regression Approach
2020Pré-publication ou Document de travail -
Fuel Poverty Exposure and Drivers: A Comparison of Vulnerability Landscape Between Egypt and Jordan
2020Pré-publication ou Document de travail -
Dynamic competition and intellectual property rights in a model of product development
Journal of Economic Dynamics and Control, 01-03-2019, 100, 270-296 p.Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
Do smoking abstinence periods among pregnant smokers improve birth weight? A secondary analysis of a randomised, controlled trial
BMJ Open, BMJ Publishing Group, 14-03-2024, 14; 3, e082876Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
An Inquiry into Effective Salesperson Social Media Use in Multinational Versus Local Firms
Journal of International Marketing, American Marketing Association, 07-03-2024, 32; 1, 72-91Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
Adaptive selling, anxiety and emotional exhaustion among salespeople
Journal of Marketing Theory and Practice, The Association of Marketing Theory and Practice,, 19-03-2024, 1-18Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
Salespeople and teams as stakeholder and knowledge managers: a service-ecosystem, co-creation, crossing-points perspective on key outcomes
European Journal of Marketing, Emerald, 28-11-2023, 58; 3, 704-732Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
Do salesforce management systems actually drive salesperson intentions?
Industrial marketing management, Elsevier, 08-2023, 113, 42-57Compte-rendu et recension critique d'ouvrage