• English
    • français
  • Help
  •  | 
  • Contact
  •  | 
  • About
  •  | 
  • Login
  • HAL portal
  •  | 
  • Pages Pro
  • EN
  •  / 
  • FR
Search 
  •   LillOA Home
  • Liste des unités
  • Autres travaux scientifiques
  • Search
  •   LillOA Home
  • Liste des unités
  • Autres travaux scientifiques
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Advanced searchAdvanced search

Advanced search

Use these filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Divider
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • 1BibTeX
  • 1CSV
  • 1Excel
  • 1RIS
  • Selective Export
  • Select All

  • Le codage orthographique chez les enfants dyslexiques et apprentis lecteurs: l'apport de l'amorçage masqué 

    Janiot, M.; Casalis, Severine
    L'apprentissage de la langue écrite, approche cognitive, Presses Universitaires de Rennes, 2009, 67-79
    Partie d'ouvrage

Browse by

This CollectionDocument typeAdministrative institutionAuthorsProject typeDiscipline

Discover

Full Text
Référence seule (1)
Author
Casalis, Severine (1)
Janiot, M. (1)TypePartie d'ouvrage (1)Publication date
2009 (1)
Language (ISO)
Français (1)
Université de Lille

Mentions légales
Université de Lille © 2017