Visual–verbal paired-associate learning: ...
Document type :
Article dans une revue scientifique: Article original
DOI :
Permalink :
Title :
Visual–verbal paired-associate learning: An investigation of the role of verbal and crossmodal associative learning in reading skills in French first- and second-grade children.
Author(s) :
Bignon, Matthieu [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Mejias, Sandrine [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Casalis, Séverine [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Mejias, Sandrine [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Casalis, Séverine [Auteur]
Journal title :
Journal of Educational Psychology
Abbreviated title :
Journal of Educational Psychology
Publisher :
American Psychological Association (APA)
Publication date :
2024-05-06
Language :
Anglais
Peer reviewed article :
Oui
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Administrative institution(s) :
Université de Lille
CNRS
CHU Lille
CNRS
CHU Lille
Research team(s) :
Équipe Langage
Submission date :
2024-05-08T15:32:19Z
Files
- Bignon Mejias Casalis Journal of Educational Psychology Accepted Version.pdf
- Version finale acceptée pour publication (postprint)
- Restricted access 2025-05-06
- Access the document