Recherche
Résultats 1-10 de 29
-
What’s at Stake in Different Traditions? Les Litteracies Universitaires and Academic Literacies.
Working with Academic Literacies Case Studies: Towards Transformative Practice., Parlor Press, 2015Partie d'ouvrage -
DI-068 Beliefs, knowledge and expectations about medicines and pharmacists in asthma and pulmonary arterial hypertension patients: preliminary resultshttps://ejhp.bmj.com/content/22/Suppl_1/A101.1
European Journal of Hospital Pharmacy, BMJ Group, 24-03-2015, 22; Suppl 1, A101Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
General Introduction. The Engineering-Context Nexus: A Perennial Discourse
International Perspectives on Engineering Education: Engineering Education and Practice in Context. Volume 1 et 2, Springer, 2015Partie d'ouvrage -
Extended business work placement for teachers : between experience and barriers to professionnalization
European Journal of Teacher Education, Taylor & Francis (Routledge), 2015, 180-198Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
Nutrition education in French primary schools : analyzing teachers’ use of the “food wheel” and food pyramid
11th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), HELSINKI, 31-08-2015, 2015 -
Expérience esthétique et culture scolaireQuelles alliances posibles au service du développement global d'un enfant?
2015Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...) -
Défis du service public au musée
Musées, Société des musées québécois, 2015, 32, 31-55Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
Quels espaces de parole pour les élèves dans les établissements secondaires français ? État des lieux et propositions
Education et Devenir, 2015, 25, 78-86Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
Validation française de l’échelle multidimensionnelle satisfaction de vie chez l’élève (Multidimensional Students’ Life Satisfaction Scale)
Canadian Journal of Behavioural Science, Canadian Psychological Association, 2015, 47; 1, 83-90Compte-rendu et recension critique d'ouvrage -
The Reality of Human Rights Education within the French School System. From paradoxical objectives to ways of implementation
Political Crossroads, James Nicholas Publishers, 2015, 22; 2, 5-20Compte-rendu et recension critique d'ouvrage