Delay system identification applied to the ...
Type de document :
Communication dans un congrès avec actes
Titre :
Delay system identification applied to the longitudinal flight of an aircraft through a vertical gust
Auteur(s) :
Veysset, François [Auteur]
Laboratoire d'Automatique, Génie Informatique et Signal [LAGIS]
Belkoura, Lotfi [Auteur]
Algebra for Digital Identification and Estimation [ALIEN]
Laboratoire d'Automatique, Génie Informatique et Signal [LAGIS]
Coton, Patricia [Auteur]
ONERA - The French Aerospace Lab [Lille]
Richard, Jean-Pierre [Auteur]
Systèmes Non Linéaires et à Retards [SyNeR]
Algebra for Digital Identification and Estimation [ALIEN]
Laboratoire d'Automatique, Génie Informatique et Signal [LAGIS]
Belkoura, Lotfi [Auteur]

Algebra for Digital Identification and Estimation [ALIEN]
Laboratoire d'Automatique, Génie Informatique et Signal [LAGIS]
Coton, Patricia [Auteur]
ONERA - The French Aerospace Lab [Lille]
Richard, Jean-Pierre [Auteur]

Systèmes Non Linéaires et à Retards [SyNeR]
Algebra for Digital Identification and Estimation [ALIEN]
Titre de la manifestation scientifique :
MED'06, 14th IEEE Mediterranean Conf. on Control & Automation
Organisateur(s) de la manifestation scientifique :
IEEE
Ville :
Ancona
Pays :
Italie
Date de début de la manifestation scientifique :
2006-06
Date de publication :
2006
Discipline(s) HAL :
Informatique [cs]/Automatique
Physique [physics]/Mécanique [physics]/Mécanique des fluides [physics.class-ph]
Sciences de l'ingénieur [physics]/Mécanique [physics.med-ph]/Mécanique des fluides [physics.class-ph]
Physique [physics]/Mécanique [physics]/Mécanique des fluides [physics.class-ph]
Sciences de l'ingénieur [physics]/Mécanique [physics.med-ph]/Mécanique des fluides [physics.class-ph]
Résumé en anglais : [en]
This paper deals with modelling and identification of aircraft dynamic entering a vertical gust. The identification approach initiated in (Fliess 2003) falls under a prospect for identification from tests carried out in ...
Lire la suite >This paper deals with modelling and identification of aircraft dynamic entering a vertical gust. The identification approach initiated in (Fliess 2003) falls under a prospect for identification from tests carried out in the Flight Analysis Laboratory of the DCSD of ONERA in Lille. The plane is considered into various elements which consist in the fuselage, the wing and the tail. The model incorporates delays linked to the aircraft passage through the atmospheric turbulence.Lire moins >
Lire la suite >This paper deals with modelling and identification of aircraft dynamic entering a vertical gust. The identification approach initiated in (Fliess 2003) falls under a prospect for identification from tests carried out in the Flight Analysis Laboratory of the DCSD of ONERA in Lille. The plane is considered into various elements which consist in the fuselage, the wing and the tail. The model incorporates delays linked to the aircraft passage through the atmospheric turbulence.Lire moins >
Langue :
Anglais
Comité de lecture :
Oui
Audience :
Internationale
Vulgarisation :
Non
Collections :
Source :
Fichiers
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