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Use It Or Lose It: Unpacking Consumers’ Disposal Practices In The Domestic Space
Consumer Culture Theory Conference 2022, Oregon State University, 30-06-2022Communication dans un congrès avec actes -
Integration of customer profiles in LCAs. A study of their influence on pull-over
4th PLATE Conference, Virtual Conference, 26-05-2021 -
Mandatory due diligence legislation and social dialogue: Friend or foe?
SASE Annual Meeting, Amsterdam (Pays-Bas), 09-07-2022 -
Rôle des distributeurs dans la gestion du stress des seniors face aux nouvelles technologies
XXVIème Colloque Etienne Thil, La Rochelle, 13-10-2022, 2022 -
Family doctor, a key influencer in the massive Covid-19 vaccination strategy
21th International Marketing Trends Congress, Rome, 19-01-2022 -
Manipulate us, we love that! the effects of online scarcity
39ème Congrès International de l’Association Française de Marketing, Vannes, 11-05-2023 -
Analyse des effets directs et indirects de la confiance et des appels à la peur dans l’incitation à la vaccination contre la Covid-19
7ème Journée Internationale du Marketing Santé, Paris, 29-06-2022 -
Study of SERP Features/Snippets likeliness which attract online health services or information searchers in France
The 21th International Marketing Trends Conference, Paris, 2023 -
The central role of the fear of COVID-19 contamination in the intention of maintaining barreer gestures
The 21th International Marketing Trends Conference, Paris, 2023 -
Étude exploratoire des effets négatifs des images digitales diffusées par les internautes sur les réseaux sociaux
20th International Marketing Trends Congress, Venise, 14-01-2021