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Reassessing positive dispositions for the consumption of products and services with different cultural meanings: A motivational perspective
Journal of Business Research, Elsevier, 07-2020, 115, 160-173Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
Consumer mobility and well-being among changing places and shifting ethnicities
Marketing Theory, SAGE Publications, 06-2015, 15; 2, 271--278Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
Brokering Intercultural Relations in the Rainbow Nation: Introducing Intercultural Marketing
Journal of MacroMarketing, SAGE Publications (UK and US), 10-09-2019, 40; 1, 51-72Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
Social contagion of online and offline deviant behaviors and its value outcomes: The case of tourism ecosystems
Journal of Business Research, Elsevier, 21-06-2019Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
Constructing a bridge to multicultural marketplace well-being: A consumer-centered framework for marketer action
Journal of Business Research, Elsevier, 23-12-2018, 100, 339-353Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
Consumer Multicultural Identity Affiliation: Reassessing identity segmentation in multicultural markets
Journal of Business Research, Elsevier, 05-2019, 98, 126-141Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
Engaging customers during a website visit: a model of website customer engagement
International Journal of Retail and Distribution Management, Emerald, 08-2016, 44; 8, 814--839Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
Exploring reflective learning during the extended consumption of life experiences
Journal of Business Research, Elsevier, 01-2016, 69; 1, 208--215Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral