The effects of social capital on economic ...
Document type :
Partie d'ouvrage
Permalink :
Title :
The effects of social capital on economic and symbolic profits : An analysis of the field and networks of restaurant owners
Author(s) :
Eloire, Fabien [Auteur]
Centre Lillois d’Études et de Recherches Sociologiques et Économiques - UMR 8019 [CLERSÉ]

Centre Lillois d’Études et de Recherches Sociologiques et Économiques - UMR 8019 [CLERSÉ]
Scientific editor(s) :
Christoforou, A.
Laine, M.
Laine, M.
Book title :
Re-thinking economics: Exploring the work of Pierre Bourdieu
Pages :
174–191
Publisher :
Routledge
Publication place :
New York
Publication date :
2014
HAL domain(s) :
Sciences de l'Homme et Société/Economies et finances
Language :
Anglais
Audience :
Non spécifiée
Popular science :
Non
Administrative institution(s) :
Université de Lille
CNRS
Univ. Littoral Côte d’Opale
CNRS
Univ. Littoral Côte d’Opale
Collections :
Research team(s) :
Économies et sociétés : développement, richesse, innovation et régulation
Submission date :
2018-10-30T15:28:28Z