Recherche
Résultats 1-10 de 134
-
Analyzing teachers' views on the integration of computer science into mathematics teaching
Conference CERME 12 (12th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education), Bolzano, 02-02-2022Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...)Communication dans un congrès avec actestexte intégral -
Animal experimentation in transgenesis: evaluating course design in large classrooms
FEBS Open Bio, Wiley, 28-04-2020, 10 (6), 954-968Article dans une revue scientifiquetexte intégral -
The Influence of the Openness of an E-Learning Situation on Adult Students' Self- Regulation in OnlineCourses
International Review of Research in Open and Distance Learning, Athabasca University Press, 2013, 14; 3Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
Le temps vécu. Discours d’enseignants disposant d’un TNI sur le temps de préparation des cours
Distances et Médiations des Savoirs, CNED-Centre national d'enseignement à distance, 2016, 16Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
COW, a Flexible Platform for the Enactment of Learning Scenarios
Design, Implementation, and Use - 9th International Workshop, CRIWG 2003, Autrans, France, September 28 - October 2, 2003, Proceedings, Autrans, 2003, Lecture Notes in Computer Science, Vol. 2806, Groupware: Design, Implementation, and Use, Springer Verlag, 2003Communication dans un congrès avec actestexte intégral -
Platform Support for Pedagogical Scenarios
Journal of Educational Technology and Society, International Forum of Educational Technology and Society, 2005, 8(3), 122-137Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
Supporting Mobile Connectivity: from Learning Scenarios to Multichannel DevicesSpecial Issue on "Learning as a Ubiquitous and Continuous Communication Attitude"
International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning (IJCEELL), 01-01-2008, 18; 4, pp.396-410Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
The influence of the openness of an e-learning situation on adult learners'self-regulation
International Review of Research in Open and Distance Learning, Athabasca University Press, 03-07-2013, 14; 3, 182-201Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
Penser et pratiquer la formation aujourd'hui : Mise en perspective des approches psychosociales et ergonomiques de la formation
Les cahiers Internationaux de Psychologie Sociale, Éd. de l'Université de Liège, 01-02-2012, Numéro 92; 4, 421-443Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
MARCH9‐mediated ubiquitination regulates MHC I export from the TGN
Immunology and Cell Biology, Nature Publishing Group, 10-2017, 95; 9, 753-764Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral