Search
Now showing items 1-10 of 22
-
Higher Education Students’ Individual Flow and Team Flow Experience in a Hybrid Computer-Supported Collaborative Learning Environment
11th European Flow Researchers Network, (EFRN) meeting, Lille (Université de Lille), 25-11-2022 -
IA et formation tout au long de la vie : l’urgence de s’outiller pour éclairer tout autant les côtés lumineux et obscurs de la force
Colloque international en éducation, Montréal Québec, 09-05-2024 -
Vers une méthodologie de co-conception de learning games par les étudiants en soins infirmiers
10e Conférence sur les Environnements Informatiques pour l’Apprentissage Humain, Fribourg, 08-06-2021, Transformations dans le domaine des EIAH : innovations technologiques et d’usage(s), 10e Conférence sur les Environnements Informatiques pour l’Apprentissage Humain, 08-06-2021Communication dans un congrès avec actesfulltext -
L’expérience autotélique avec les technologies : Ne pas oublier le Dark Side of Flow (le côté obscur du flow)
8e rencontre Jeunes Chercheurs en EIAH (RJC-EIAH 2020), Poitiers, 02-06-2020 -
Lexicometrical analysis method to support Scoping Review on social dimensions of flow
10th European Conference on Positive Psychology (ECPP 2022), Reykjavik, 24-06-2022 -
Machine Learning techniques for Knowledge Tracing: A systematic literature review
Proceedings of the 13th International Conference on Computer Supported Education (CSEDU), Prague, 2021Communication dans un congrès avec actesfulltext -
Towards open learner models including the flow state.
UMAP 20 Adjunct, Genoa, 2020, 2020Communication dans un congrès avec actes -
Exploring the Link Between Personality Traits and Verbal Interactions in Computer-Supported Collaborative Problem Solving
ISLS Annual Meeting 2024, Buffalo (NY), 10-06-2024 -
Categorization of links between dispositional aspects of loss of self consciousness and autotelic personality
11th European Conference on Positive Psychology (ECPP 2024), Innsbruck, 10-07-2024 -
Advances of scientific research in the field of positive adult education: Autotelic-flow experience, at the heart of persistence in lifelong learning
Annual metting on contemporary research in Humanities and Sciences, Ajman, 23-02-2024