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Constructing a bridge to multicultural marketplace well-being: A consumer-centered framework for marketer action
Journal of Business Research, Elsevier, 23-12-2018, 100, 339-353Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
Consumer Multicultural Identity Affiliation: Reassessing identity segmentation in multicultural markets
Journal of Business Research, Elsevier, 05-2019, 98, 126-141Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
Luxury brand experiences and relationship quality for Millennials: The role of self-expansion
Journal of Business Research, Elsevier, 09-2019, 102, 250-262Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
Social contagion of online and offline deviant behaviors and its value outcomes: The case of tourism ecosystems
Journal of Business Research, Elsevier, 21-06-2019Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
Impact of customers’ perceptions regarding corporate social responsibility and irresponsibility in the grocery retailing industry: The role of corporate reputation
Journal of Business Research, Elsevier, 29-12-2020Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
Exploring reflective learning during the extended consumption of life experiences
Journal of Business Research, Elsevier, 01-2016, 69; 1, 208--215Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
Reassessing positive dispositions for the consumption of products and services with different cultural meanings: A motivational perspective
Journal of Business Research, Elsevier, 07-2020, 115, 160-173Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
The burden of attention: CEO publicity and tax avoidance
Journal of Business Research, Elsevier, 06-2018, 87, 90-101Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral -
COO in print advertising: Developed versus developing market comparisons
Journal of Business Research, Elsevier, 11-2020, 120, 364-378Compte-rendu et recension critique d'ouvragetexte intégral