Parcours au sein des écrits professionnels ...
Document type :
Partie d'ouvrage
Title :
Parcours au sein des écrits professionnels des enseignants
Author(s) :
Daunay, Bertrand [Auteur]
Centre Interuniversitaire de Recherche en Education de Lille - ULR 4354 [CIREL]
Théodile-CIREL
Centre Interuniversitaire de Recherche en Education de Lille - ULR 4354 [CIREL]
Théodile-CIREL
Scientific editor(s) :
Bertrand Daunay
Book title :
Les écrits professionnels des enseignants. Approche didactique
Publisher :
Presses universitaires de Rennes
Publication date :
2011
ISBN :
978-2-7535-1332-7
Keyword(s) :
Ecrits professionnels
Didactique
Enseignants
Didactique
Enseignants
English keyword(s) :
Teachers
Professional writings
Didactics
Professional writings
Didactics
HAL domain(s) :
Sciences de l'Homme et Société/Education
French abstract :
Une approche didactique des écrits professionnels des enseignants, par l'identification des fonctions et des circulation des écrits.Une approche didactique des écrits professionnels des enseignants, par l'identification des fonctions et des circulation des écrits.Show less >
English abstract : [en]
A didactic approach of the teachers' professional writingd by identification of their function and their circulation.A didactic approach of the teachers' professional writingd by identification of their function and their circulation.Show less >
Language :
Français
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Source :
Files
- https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01354227/document
- Open access
- Access the document
- https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01354227/document
- Open access
- Access the document
- document
- Open access
- Access the document
- 2011%20Daunay.pdf
- Open access
- Access the document