Does orthographic cue help children to ...
Document type :
Autre communication scientifique (congrès sans actes - poster - séminaire...): Poster
Permalink :
Title :
Does orthographic cue help children to learn vocabulary in L2? A spoken word recognition on French fifth graders
Author(s) :
Lecerf, Marie-Ange [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Commissaire, E. [Auteur]
Comesana, M. [Auteur]
Casalis, Severine [Auteur]
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Commissaire, E. [Auteur]
Comesana, M. [Auteur]
Casalis, Severine [Auteur]

Sciences Cognitives et Sciences Affectives (SCALab) - UMR 9193
Conference title :
XIV International Symposium of Psycholinguistics
City :
Tarragona
Country :
Espagne
Start date of the conference :
2019-04-10
HAL domain(s) :
Sciences cognitives
Language :
Anglais
Audience :
Internationale
Popular science :
Non
Administrative institution(s) :
Université de Lille
CNRS
CHU Lille
CNRS
CHU Lille
Research team(s) :
Équipe Langage
Submission date :
2024-01-12T13:35:36Z
2024-02-01T14:08:31Z
2024-02-01T14:08:31Z