When Literature Meets Nursing Knowledge: ...
Document type :
Article dans une revue scientifique: Article original
PMID :
Permalink :
Title :
When Literature Meets Nursing Knowledge: An Innovative Approach to Strengthen the Learning of Disciplinary Fundamentals
Author(s) :
Demagny-Warmoes, A. [Auteur]
Quindroit, Paul [Auteur]
METRICS : Evaluation des technologies de santé et des pratiques médicales - ULR 2694
Colson, S. [Auteur]
Quindroit, Paul [Auteur]

METRICS : Evaluation des technologies de santé et des pratiques médicales - ULR 2694
Colson, S. [Auteur]
Journal title :
Nurs. Educ.
Abbreviated title :
Nurs. Educ.
Pages :
-
Publication date :
2025-03-17
ISSN :
0363-3624
English keyword(s) :
baccalaureate nursing education
literature
nursing theory
science in the arts
teaching methods
literature
nursing theory
science in the arts
teaching methods
Language :
Anglais
Administrative institution(s) :
Université de Lille
CHU Lille
CHU Lille
Submission date :
2025-03-19T22:12:00Z